Психологическая служба

ПЕДАГОГ- ПСИХОЛОГ ҚЫЗМЕТІ

          Тулепова Динара Мараловна – педагог-психолог, білімі-жоғары.

Дуйсенбаева Кымбат Ахметкызы педагог-психолог, білімі-жоғары.

15 орта мектептің педагог-психологының жұмыс кестесі

Апта күні Уақыты Жұмыс мазмұны
Дүйсенбі 9.00-10.00

10.00-13.00

15.00-16.30

16.30-18.00

Әдістемелік дайындық

Психодиагностика (1 ауысым)

Психодиагностика( 2 ауысым)

Интерпретациялық жұмыс

Сейсенбі 9.00-10.00

10.00-13.00

14.00-16.00

16.00-17.00

Әдістемелік дайындық

Психодиагностика

Психодиагностика

Интерпретациялық жұмыс

Сәрсенбі 9.00-10.00

10.00-12.00

12.00-13.00

14.00-16.00

16.00-17.00

Әдістемелік дайындық

Психодиагностика

Оқушыларға кеңес

Оқушыларға кеңес

Интерпретациялық жұмыс

Бейсенбі 9.00-10.00

10.00-13.00

14.00-17.00

Әдістемелік дайындық

Түзету-дамыту, алдын алу жұмыстары

Ата-аналарға кеңес

Жұма 9.00-10.00

10.00-13.00

14.00-16.00

16.00-17.00

Әдістемелік дайындық

Психодиагностика

Түзету-дамыту, алдын алу жұмыстары

Мұғалімдерге кеңес

Сенбі 9.00-12.00 Әдістемелік күн: Ұйымдастырушылық-әдістемелік жұмыстар (талдау, іс-әрекетті ұйымдастыру, семинарларға қатысу, жиналыстар  т.б)
Жексенбі Демалыс!

№15 ОМ психологиялық қызмет тұжырымдамасы: оқушы тұлғасының ерікті, жан-жақты дамуына  психологиялық қолайлы атмосфера жағдайын жасау.

№15 ОМ психологиялық қызметінің басым мақсаты:
– тұлғаның ерікті, жан-жақты дамуына жағдай жасау, оқушыларды  психологиялық тіршілік әрекеті жағдайымен қамтамасыз ету, әділетті, ізгілікті және гүлденген қоғам құру. Білім беру үдерісі субъектілерінің психологиялық денсаулығын сақтауға тиімді жағдай  мүмкідігін жасау;
– дарынды балаларды анықтап,  қолдау көрсету және оларды дамытуға, қабылетін іске асыруға, өзін-өзі кәсіби анықтауға, психологиялық және дене саулығын сақтауға  қолдау жасау.

Міндеттері:
–   білім беру үдерісі қатысушыларының психологиялық денсаулығын сақтау және нығайту  заңдылықтарын анықтау;
–   балалардың тұлғалық дамуының мүмкін қиындықтарының алдын алу және  және дер кезінде анықтау(диагностикалықминимум, түзете–дамыту жұмысы, кеңес беру);
–   эмоциялық тұрақтылықты дамыту, өзін-өзі ретке келтіру дағдысын қалыптастыру, күйзелісті жеңу, экстремалдық жағдайларда өзін ұстай білу  (конкурстарда, олимпиадаларда, емтихандарда);
–   тұлғаның өз санасының дамуына, өзін-өзі анықтауға жағдай жасау, мектептің «Мектеп оқушысының кәсіби мәдениетін тәрбиелеу» тәрбие жүйесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу шеңберінде  өсіп келе жатқан ұрпақтың «Тұжырымдамасын»қалыптастыр;
–   ата-аналардың біліктілік деңгейін арттыру, ата-аналардың баланың дамуына тиімді жағдай жасаудағы рөлін белсенділендіру;
–   «тәуекел тобы»балаларының мінез-құлқын психогигиялық дағдыға үйрету үшін және олардың әлеуметтік білікті адамдар болуына жағдай жасау және қолдау;
–   ұжымда психологиялық климат жасау және қолдау көрсету, педагогтардың  психологиялық-педагогикалық  біліктілігін артыр;
–   талантты балалармен жұмыс істейтін педагогтардың біліктілігін  көтеруге мүмкіндік жасау.

Қызмет бағыттары:
–   оқушылардың жеке ерекшеліктерін және әр жас кезеңдерінде оларды дамыту мақсаттарын  ескеріп, дамыту бағдарламасын жасап іске асыру;
–   балалардың мектепте оқуға психологиялық дайындығын анықтау;бірінші сынып оқушыларымен жеке және топтық жұмыс, оныншы сынып оқушыларымен ойдағыдай  әлеуметтік бейімделуін ұйымдастыру;
–   оқушылардың өмірлік жас алмасу кезеңдерінде психологиялық көмек көрсету;
–   үлгермейтін, тәртіпсіз, мектепіші бақылауында тұрған оқушылармен диагностикалық-түзету жұмыстарын жүргізу;
–   оқушы мен мұғалім, құрдастары,ата-аналары және басқа адамдар  арасында туатын жеке дау жанжалдарды анықтап, оның психологиялық себептерді жою;
–   мектеп әкімшілігіне, мұғалімдерге, ата-аналарға балалады оқытудың және тәрбиелеудің психологиялық мәселелері бойынша кеңес беру;
–   оқу, даму, өзін-өзі өмірде анықтау, өзін -өзі тәрбиелеу, жастастарымен, ересектермен қарым-қатынас мәселері бойынша оқушылармен жеке және  топтық консультациялар өткізу;
–   кәсіби бағыт беру жұмысы.

Ата-аналар үшін

Видео    (Уақытша қашықтықтан оқытылатын балалардың ата-аналарына психологиялық ұсыныстар  )

Әлеуметтік-психологиялық ұсыныстар