ПЕДАГОГ- ПСИХОЛОГ ҚЫЗМЕТІ
Тулепова Динара Мараловна – педагог-психолог, білімі-жоғары.
Дуйсенбаева Кымбат Ахметкызы – педагог-психолог, білімі-жоғары.
№ 15 орта мектептің педагог-психологының жұмыс кестесі
Апта күні | Уақыты | Жұмыс мазмұны |
Дүйсенбі | 9.00-10.00
10.00-13.00 15.00-16.30 16.30-18.00 |
Әдістемелік дайындық
Психодиагностика (1 ауысым) Психодиагностика( 2 ауысым) Интерпретациялық жұмыс |
Сейсенбі | 9.00-10.00
10.00-13.00 14.00-16.00 16.00-17.00 |
Әдістемелік дайындық
Психодиагностика Психодиагностика Интерпретациялық жұмыс |
Сәрсенбі | 9.00-10.00
10.00-12.00 12.00-13.00 14.00-16.00 16.00-17.00 |
Әдістемелік дайындық
Психодиагностика Оқушыларға кеңес Оқушыларға кеңес Интерпретациялық жұмыс |
Бейсенбі | 9.00-10.00
10.00-13.00 14.00-17.00 |
Әдістемелік дайындық
Түзету-дамыту, алдын алу жұмыстары Ата-аналарға кеңес |
Жұма | 9.00-10.00
10.00-13.00 14.00-16.00 16.00-17.00 |
Әдістемелік дайындық
Психодиагностика Түзету-дамыту, алдын алу жұмыстары Мұғалімдерге кеңес |
Сенбі | 9.00-12.00 | Әдістемелік күн: Ұйымдастырушылық-әдістемелік жұмыстар (талдау, іс-әрекетті ұйымдастыру, семинарларға қатысу, жиналыстар т.б) |
Жексенбі | Демалыс! |
№15 ОМ психологиялық қызмет тұжырымдамасы: оқушы тұлғасының ерікті, жан-жақты дамуына психологиялық қолайлы атмосфера жағдайын жасау.
№15 ОМ психологиялық қызметінің басым мақсаты:
– тұлғаның ерікті, жан-жақты дамуына жағдай жасау, оқушыларды психологиялық тіршілік әрекеті жағдайымен қамтамасыз ету, әділетті, ізгілікті және гүлденген қоғам құру. Білім беру үдерісі субъектілерінің психологиялық денсаулығын сақтауға тиімді жағдай мүмкідігін жасау;
– дарынды балаларды анықтап, қолдау көрсету және оларды дамытуға, қабылетін іске асыруға, өзін-өзі кәсіби анықтауға, психологиялық және дене саулығын сақтауға қолдау жасау.
Міндеттері:
– білім беру үдерісі қатысушыларының психологиялық денсаулығын сақтау және нығайту заңдылықтарын анықтау;
– балалардың тұлғалық дамуының мүмкін қиындықтарының алдын алу және және дер кезінде анықтау(диагностикалықминимум, түзете–дамыту жұмысы, кеңес беру);
– эмоциялық тұрақтылықты дамыту, өзін-өзі ретке келтіру дағдысын қалыптастыру, күйзелісті жеңу, экстремалдық жағдайларда өзін ұстай білу (конкурстарда, олимпиадаларда, емтихандарда);
– тұлғаның өз санасының дамуына, өзін-өзі анықтауға жағдай жасау, мектептің «Мектеп оқушысының кәсіби мәдениетін тәрбиелеу» тәрбие жүйесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу шеңберінде өсіп келе жатқан ұрпақтың «Тұжырымдамасын»қалыптастыр;
– ата-аналардың біліктілік деңгейін арттыру, ата-аналардың баланың дамуына тиімді жағдай жасаудағы рөлін белсенділендіру;
– «тәуекел тобы»балаларының мінез-құлқын психогигиялық дағдыға үйрету үшін және олардың әлеуметтік білікті адамдар болуына жағдай жасау және қолдау;
– ұжымда психологиялық климат жасау және қолдау көрсету, педагогтардың психологиялық-педагогикалық біліктілігін артыр;
– талантты балалармен жұмыс істейтін педагогтардың біліктілігін көтеруге мүмкіндік жасау.
Қызмет бағыттары:
– оқушылардың жеке ерекшеліктерін және әр жас кезеңдерінде оларды дамыту мақсаттарын ескеріп, дамыту бағдарламасын жасап іске асыру;
– балалардың мектепте оқуға психологиялық дайындығын анықтау;бірінші сынып оқушыларымен жеке және топтық жұмыс, оныншы сынып оқушыларымен ойдағыдай әлеуметтік бейімделуін ұйымдастыру;
– оқушылардың өмірлік жас алмасу кезеңдерінде психологиялық көмек көрсету;
– үлгермейтін, тәртіпсіз, мектепіші бақылауында тұрған оқушылармен диагностикалық-түзету жұмыстарын жүргізу;
– оқушы мен мұғалім, құрдастары,ата-аналары және басқа адамдар арасында туатын жеке дау жанжалдарды анықтап, оның психологиялық себептерді жою;
– мектеп әкімшілігіне, мұғалімдерге, ата-аналарға балалады оқытудың және тәрбиелеудің психологиялық мәселелері бойынша кеңес беру;
– оқу, даму, өзін-өзі өмірде анықтау, өзін -өзі тәрбиелеу, жастастарымен, ересектермен қарым-қатынас мәселері бойынша оқушылармен жеке және топтық консультациялар өткізу;
– кәсіби бағыт беру жұмысы.
Ата-аналар үшін
Видео (Уақытша қашықтықтан оқытылатын балалардың ата-аналарына психологиялық ұсыныстар )
Әлеуметтік-психологиялық ұсыныстар
- «Егер де сен қандай да бір қиын жағдайға душар болсаң»
- Бала мен ата-ана кикілжіңін қалай дұрыс жеңуге болады
- Баланың мамандық таңдауында ата-аналарға кеңес
- Жасөспірімдердің өтпелі кезеңінде не істеу керек
- Қорқынышты жеңу
- Коронавирус ауруы туралы балаңызбен қалай сөйлесуге болады
- мамандыққа бастар 7 қадам
- ӨЗІНДІК БАҒАНЫ ЖОҒАРЫЛАТУДЫҢ 12 ТӘСІЛІ
- Баланың шағын орталыққа бейімделуі кезінде ата-аналарға психологиялық кеңес
- Бірінші сынып оқушыларының ата-аналарына арналған кеңестер
- 5-7 сынып оқушыларының ата-аналарына арналған жадынама
- Ата-аналарға балалардың интернетті қауіпсіз пайдалануы жөнінде ұсыныстар
- 11 сынып ата-аналарына ҰБТ-ға арналған ұсыныстар!
- Емтихан кезінде және емтиханнан кейінгі қылықтар туралы ұсыныстар
- Стресті қалай жеңуге болады
- ОЖСБ-ға дайындалуда оқушыға қалай көмектесуге болады?
- Сенім телефондары
- Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің 7 ережесі
- Жасөспіріммен тиімді қарым-қатынстың 12 ережесі
- Өз балаңды жаман ортаның жағымсыз ықпалынан қалай қорғауға болады
- ҰБТ-ға дайындық және оны тапсыру барысында жасөспірімге ата-ананың психологиялық көмегі
- Баланың мамандық таңдауында ата-аналарға кеңес
- Балаларымыздың психологиялық денсаулығы
- Кәмелетке толмағандардың аутодеструктивті мінез-құлығын және оларға қатысты тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алу бойынша ұсыныстар